Гарантія дійсна біля Російської Федерації і надається відповідно до умов виробника. Компанія-виробник залишає за собою право відмовити у безкоштовному гарантійному обслуговуванні у разі недотримання викладених нижче умов гарантії та умов щодо частоти проведення чисток кавомашини, прописаних у Посібнику з експлуатації.
Переконливо просимо Вас уважно вивчити Посібник з експлуатації до Вашого кавомашині, умови гарантійних зобов'язань, перевірити правильність заповнення гарантійного талону.
Гарантійний талон дійсний лише в тому випадку, якщо він заповнений та містить:
Компанія-виробник встановлює на продукцію торгової марки KAFFIT.com наступні гарантійні терміни:
При настанні гарантійного випадку покупець необхідно звернутись до авторизований сервісний центр Адреси та телефони центрів можна дізнатися на сайті www.kaffit.ru або за телефоном гарячої лінії в Україні +380 (44) 225-51-25
1. на випадки порушення правил та умов експлуатації, встановлення виробу, транспортування та зберігання, викладених у Посібнику з експлуатації;
2. якщо несправність виробу викликана прямою чи непрямою дією механічних сил, хімічної, термічної або фізичної дії, випромінювання, агресивних чи нейтральних рідин, газів чи інших токсичних або біологічних середовищ, а також будь-яких інших штучних факторів або природного походження, крім тих випадків, коли така дія прямо допускається Посібником з експлуатації виробу;
3. якщо несправність виробу спричинена невідповідністю Державним Стандартам параметрів живильних та кабельних мереж;
4. якщо ремонт, технічне обслуговування та модернізація виробу проводились особами, які не уповноважені на те компанією-виробником;
5. якщо несправність спричинена потраплянням усередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах чи тварин; при використанні відмінних від обсмаженої кави продуктів (включаючи зелену каву); при попаданні вологи в кавомолку.
6. якщо виріб, призначений для особистих (побутових, сімейних) потреб, використовувалося для здійснення підприємницької діяльності, а також в інших цілях, які не відповідають його прямому призначенню;
7. якщо пошкодження спричинені використанням нестандартних (неоригінальних) та (або) неякісних (ушкоджених) витратних матеріалів, приладдя, запасних частин;
8. якщо дефекти виробу викликані спільним використанням виробу з обладнанням, що не входить до комплекту постачання виробу, якщо інше обговорено у Посібнику з експлуатації виробу;
9. якщо дефекти виробу викликані експлуатацією несправного виробу, або склад комплекту несправного обладнання;
10. на ушкодження, спричинені якістю води;
11. якщо серійний номер продукції змінено, стертий чи виправлений на самій продукції або гарантійному талоні;
12. у разі внесення несанкціонованих виправлень до гарантійного талону.