ОФІЦІЙНИЙ ДИСТРИБУТОР

НIЧОГО ЗАЙВОГО - ТIЛЬКИ НАЙКРАЩЕ

ГАРАНТІЯ НА КАФЕМАШИНИ KAFFIT.COM.UA: УМОВИ

Гарантія дійсна біля Російської Федерації і надається відповідно до умов виробника. Компанія-виробник залишає за собою право відмовити у безкоштовному гарантійному обслуговуванні у разі недотримання викладених нижче умов гарантії та умов щодо частоти проведення чисток кавомашини, прописаних у Посібнику з експлуатації.

Переконливо просимо Вас уважно вивчити Посібник з експлуатації до Вашого кавомашині, умови гарантійних зобов'язань, перевірити правильність заповнення гарантійного талону.

Гарантійний талон дійсний лише в тому випадку, якщо він заповнений та містить:

  • модель, серійний номер виробу, дату продажу, підписи продавця та покупця,
  • друк продавця. Модель та серійний номер виробу повинні відповідати
  • вказаним у гарантійному талоні.

ТЕРМІНИ НАДАННЯ ГАРАНТІЇ

Компанія-виробник встановлює на продукцію торгової марки KAFFIT.com наступні гарантійні терміни:

  • на автоматичні кавомашини побутової лінійки Nizza Digital, Bari, Lucca – 36 місяців з дня покупки, але не більше 10 000 циклів заварювання при інтенсивності трохи більше 40 порцій щодня;
  • на автоматичну кавоварку Nizza Business - 12 місяців з дня покупки, але не більше 10000 циклів заварювання при інтенсивності не більше 40 порцій на день;
  • на автоматичну кавоварку Pro - 12 місяців з дня покупки, але не більше 11 000 циклів заварювання при інтенсивності трохи більше 60 порцій щодня;
  • на автоматичні кавомашини Pro+ / Pro+ (6L) – 12 місяців від дня покупки, але не більше 11 000 циклів заварювання при інтенсивності не більше 80 порцій день;
  • на автоматичну кавоварку K90L – 12 місяців з дня покупки, але не більше 12 000 циклів заварювання при інтенсивності трохи більше 100 порцій щодня;
  • на автоматичні кавомашини K95L/ K96L – 12 місяців з дня покупки, але не більше 12000 циклів заварювання при інтенсивності не більше 100 порцій на день;
  • на аксесуари, що включені в комплект поставки виробу – 3 місяці з дня купівлі, якщо специфікації не зазначено інше;
  • на холодильник для молока XHC-6 – 6 місяців від дня покупки;
  • на будь-які аксесуари, що є електроприладами, придбаними окремо від вироби – 12 місяців з дня покупки, якщо специфікації не вказано інше.

ПОРЯДОК НАДАННЯ ГАРАНТІЇ

При настанні гарантійного випадку покупець необхідно звернутись до авторизований сервісний центр Адреси та телефони центрів можна дізнатися на сайті www.kaffit.ru або за телефоном гарячої лінії в Україні +380 (44) 225-51-25

СПРАВЖНЯ ГАРАНТІЯ НЕ ПОШИРЮЄТЬСЯ:

1. на випадки порушення правил та умов експлуатації, встановлення виробу, транспортування та зберігання, викладених у Посібнику з експлуатації;

2. якщо несправність виробу викликана прямою чи непрямою дією механічних сил, хімічної, термічної або фізичної дії, випромінювання, агресивних чи нейтральних рідин, газів чи інших токсичних або біологічних середовищ, а також будь-яких інших штучних факторів або природного походження, крім тих випадків, коли така дія прямо допускається Посібником з експлуатації виробу;

3. якщо несправність виробу спричинена невідповідністю Державним Стандартам параметрів живильних та кабельних мереж;

4. якщо ремонт, технічне обслуговування та модернізація виробу проводились особами, які не уповноважені на те компанією-виробником;

5. якщо несправність спричинена потраплянням усередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах чи тварин; при використанні відмінних від обсмаженої кави продуктів (включаючи зелену каву); при попаданні вологи в кавомолку.

6. якщо виріб, призначений для особистих (побутових, сімейних) потреб, використовувалося для здійснення підприємницької діяльності, а також в інших цілях, які не відповідають його прямому призначенню;

7. якщо пошкодження спричинені використанням нестандартних (неоригінальних) та (або) неякісних (ушкоджених) витратних матеріалів, приладдя, запасних частин;

8. якщо дефекти виробу викликані спільним використанням виробу з обладнанням, що не входить до комплекту постачання виробу, якщо інше обговорено у Посібнику з експлуатації виробу;

9. якщо дефекти виробу викликані експлуатацією несправного виробу, або склад комплекту несправного обладнання;

10. на ушкодження, спричинені якістю води;

11. якщо серійний номер продукції змінено, стертий чи виправлений на самій продукції або гарантійному талоні;

12. у разі внесення несанкціонованих виправлень до гарантійного талону.